velky integrovany obvod/ohybanie plechu

Tomáš Mádr ok2mtm na seznam.cz
Středa Červen 8 11:26:26 CEST 2016

To je přesně ono - předem si domluvit rádiusy. A stejně to nakonec dopadne
tak, že se udělá vzorek a na tom se to doladí. Protože zvlášť u hliníku/
duralu hraje i šarže materiálu, pokud to má být trošku přesnější. Ono to
know-how je vždy až na konci - v detailech.

Tomáš OK2MTM

---------- Původní zpráva ----------
Od: prochaska na divesoft.cz
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 8. 6. 2016 8:54:13
Předmět: RE: velky integrovany obvod/ohybanie plechu

"K těm hranám: při řezání laserem jsou nejlepší hrany u oceli, potom u
nerezi a nakonec je hliník, ale pořád jsou použitelné i bez dalšího
opracování. Voda dává horší výsledky, ale dají se zlepšit pomalejším
řezem. Co se týká ohýbání tak to není problém spočítat, ale musí se předem
domluvit jaké mohou udělat radiusy ohybu pro daný plech a podle toho vzít
přídavek.

Aleš Procháska

s pozdravem
Aleš Procháska