M2M tarif :)

Ondřej Pavelka opavelka na gmail.com
Středa Červen 8 08:56:28 CEST 2016

Mě zaujalo to, že i po nějakým paušálu - 10EUR/ročně + 10EUR/aktivace +
7,5EUR/poštovné bych za 10EUR/rok mohl posílat SMSek kolik bych chtěl.
Dále tomu rozumím, že chatovací aplikace jako Messenger a WhatsUp jsou v
ceně těch 10EUR/rok.

Dá se v budoucnu očekávat, že např. facebook nebo jiné komunikační nástroje
budou zvýhodněny před ostatním webovým provozem - viz např. Gomobil -
Facebookujte neomezeně.

Jde pomocí modulů typu SIM800 nebo 900 nějakým způsobem napodobit např.
WhatsUp nebo Messenger klienta a posílat přes toto "rozhraní" informace ?

o.