velky integrovany obvod/ohybanie plechu

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Červen 8 08:17:18 CEST 2016

Navrhujem urobit to v DFN.
Nebude to sice original ale bude s tym menej starosti

:)

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of balu
Sent: Tuesday, June 07, 2016 7:05 PM
To: HW-news
Subject: velky integrovany obvod/ohybanie plechu

zdravim osadenstvo,

dnes mi dosli obidva giganticke integrovane obvody (741 aj 555)
http://shop.evilmadscientist.com/productsmenu/tinykitlist/652

je to celkom dobry napad, vyzera to pekne, je to take nerdovske. Pacilo by sa mi nieco podobne ako suvenir k tohto rocnemu ZENITu. Samozrejme dosku, aj elektroniku by sme navrhli vlastnu, nieco zaujimave s menami sponzorov, tak ako robime kazdy rok.

Zo spominaneho obchodu sa da kupit samotny plechovy vylisok vyvodov, ale pokial sa bavime o mnozstve 70-100 kusov, ktore potrebujem na sutaz je to uz celkom dost penazi. Tak rozmyslam ako by sa to dalo vyrobit, alebo niecim dobre vyzerajucim nahradit.

Jedna moznost je vytlacit to na 3D tlaciarni. Keby sa zapojilo viacero ludi, alebo by som zacal tlacit uz teraz, do konca roka tych 100 kusov budeme mat :-)

Predpokladam, ze ohybanie plechu nie je nejak zlozite. Ale frezovanie z plechu je asi drahe, vystrihnut este viac...

Ako kvalitne by boli hrany, keby sa to rezalo vodou?

Hm?

b.