velky integrovany obvod/ohybanie plechu

mp oklovap na gmail.com
Úterý Červen 7 21:30:19 CEST 2016

Obvykle sa fúka kyslík pri rezani ocele. Pri rezani aluminia, nerezu, či
inych kovov sa potom najčastejšie fúka dusík, ktorým sa zhasa plameň a
chladí sa rez.
Ako velka by mala byť jedna noha? Asi by som to vedel realizovať.

mp
Dňa 7.6.2016 9:13 PM používateľ "Jirka Mww" <jirka.mww na gmail.com> napísal: