velky integrovany obvod/ohybanie plechu

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Úterý Červen 7 21:13:35 CEST 2016

Nějaká směs plynů se tam fouká, záleží údajně na tom, co se jede za
materiál. Ne všichni jsou ochotni zpracovávat třeba dural, protože ty
plyny nemají skladem.  Detaily nevím, asi by se to někde na netu
našlo.
Do teď jsem si myslel, že jde o inertní ochranu toho páleného místa,
ale možná máte pravdy Vy.
Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW