RE: Raspberry Pi vadná SD karta vs. OLIMEX a jiné jednodesky

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Úterý Červen 7 15:26:24 CEST 2016

Zdravím,

my Compute module používáme, protože oproti ostatním variantám je řešen
inteligentně (tj. nekoukají z toho konektory na všechny strany). Na desce je
pak i obvod pro Ethernet. Základní deska tam stejně musí být.

Jediný problém je v tom, že ty "základní" moduly jsou dostupně ve výkonnější
verzi než Compute module.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel