RE: Tip 1DIN autorádio Ebay/Ali

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Úterý Červen 7 08:17:37 CEST 2016

dobry den.
ja jsem bral nejlevnejsi sony, cca 1300, protoze melo v zakladu dalkac.
chtel jsem to na pretaceni slovicek/skladeb  za jizdy. pauza, premejslet, znovu poslechnout atd. ma usb(mam tam pidi redukci s kartou na usb tak nekouka.
neni to zadnej kolotoc design.
t.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of M. Marusak
Sent: Monday, June 06, 2016 6:52 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Tip 1DIN autorádio Ebay/Ali

Nemá prosím někdo ze zdejší komunity ověřený tip na 1DIN autorádio z Ebeay/Aliexpress, které umí mimo rádia také MP3 z karty + Bluetooth pro poslouchání hudby z mobilu? Nepotřebuji, aby to hrálo všemi barvami jak na kolotoči, chtěl bych zejména solidnější kvalitu reprodukce a intuitivní ovládání.

Momentálně mám v 10 let staré Octavii sice slušné rádio Kenwood s MP3 CD, ale s tím CD už to prostě není ono.

Dík

Martin M.