Re: Tip 1DIN autorádio Ebay/Ali

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Červen 6 21:52:37 CEST 2016

Ano, to bude tím - BT nepoužívám prakticky k ničemu. Když jsem doma,
hraje mi muzika z PC z beden, když jsem na cestě, hraje mi rádio z USB
nebo ze vzduchu, když jsem v práci, pracuju a na takový kraviny nemám
čas, protože se mnou občas lidi potřebujou i mluvit :)

Že bych možná jednou z rok jel tramvají a poslouchal muziku do sluchátek
- tak jo, stane se, ale už nenásleduje ta další fáze, kdy bych v půli
cesty přesednul do auta...

Jinak v auté mám prakticky trvale zaparkovanou mrňavou 8GB flashku a na
přenášení věcí takovouhle čtečku:

http://www.ebay.com/itm/Mini-LED-USB-2-0-Micro-SD-TF-Flash-Memory-Card-Reader-Writer-Stick-Camera-LAPTOP-/361487567335?hash=item542a5689e7:g:T2YAAOSwKtVWu1jf

Výhoda těch malejch věcí je, že když stčím panel do kapsy, nevylomím USB
port (jako se mi podařilo u mého aktuálního, ale bylo to s pájkou v ruce
opravitelné snadno a rychle).

Pavel Kutina