I2C mimo desku.

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pondělí Červen 6 14:17:06 CEST 2016

Jo jenze, vetsinou ta implementace I2C mastru, byla dost tristni, teda
alespon
kdysi, ted uz je to lepsi, alespon co se tyce avr. Kolega mel v baraku
takhle cidla

a meli jsme knihovnu co na PCF8574 (doufam, ze to je 8mi byt registr uz si

nepamatuju), ktera na pinech generovala zase I2C, takze dalsi ctyri linky,

a tam slo opet pripojit PCF8574, nebo teplotni cidla, samozrejme ta rychlost

sla nasobkama dolu, ale dalo se s tim jit celkem dost daleko a stavet
pavouka.

Jinak na tech 60metru, tenkrát se dali zakončovcí odpory na konec kabelu,
bylo

to v tovarni hale a tech cidel tam bylo asi 5 a fungovalo to nez tu fabirku
zavreli.

Zdenek Aster