Re: Připojovani k serveru

Martin Záruba swz na volny.cz
Neděle Červen 5 07:51:50 CEST 2016

Zřejmě je problém v okamžiku, kdy PLC má vytvořit spojení.

PLC jde nastavit jako klient nebo server. Režim server chodí bez
problémů, ale vyžaduje veřejnou IP na straně PLC. V režimu klient jde
samozřejmě zadat IP adresu serveru, port a dále je zde volba Active
Connect, kde je zvoleno Autostart. Předpokládám, že to způsobí vytvoření
kanálu k serveru. Ale jen někdy. Jiné nastavení už zde není.

Martin Záruba