Re: Připojovani k serveru

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Neděle Červen 5 07:46:36 CEST 2016

Ještě mě napadá umí to PLC ping, případně na něj ping, tím by to šlo
zjistit,
nebo to zjistěte PCecčkem na druhé strane jaka je hodnota

ping adresa -f -l 1400

-f je aby nefregmentoval pakatey a l je velikost najde hranici kdy ten paket
neprojde.

Asi jedno jestli z pc nebo plc.

No a pokud tam muzete zapojit do cesty pc, tak bych zkusil wireshark aby
clovek videl

co se deje.

Zdenek Aster