Re: Připojovani k serveru

Martin Záruba swz na volny.cz
Neděle Červen 5 07:42:06 CEST 2016

No jo, ale jak na ni přijít? Teď jsem zkusil ještě jednu věc. Na PC jsem
nastavil rozhraní, které je připojené k internetu tak, že zajišťuje
sdílení připojení pro druhé rozhraní. Předpokládám, že se dá říct, že
jsem z PC udělal takový primitivní router. Do něj jsem připojil PLC a
funguje to. Server korektně vypisuje připojení z IP, kterou má PC nikoli
z IP PLC, takže došlo k routování. Pokud ale připojím PLC přímo do
routeru, chodí to jen někdy.

Martin Záruba