Re: Raspberry Pi vadná SD karta vs. OLIMEX a jiné jednodesky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červen 3 11:50:23 CEST 2016

No a není to spíš výhoda, že odejde levná a snadno nahraditelná SD karta než
interní flash přímo na desce?

U RPi je největší síla a výhoda ve vymazlených operačních systémech a široké
podpoře komunity. Tohle právě žádný z "RPi-killerů" nemá, takže užitné
vlastnosti
i papírově třeba mnohem lepšího stroje jsou špatné.

Pokud si sám neumíte nastavit systém jako R/O, tak bych na Vašem místě o
něčem
mizerně podporovaném ani neuvažoval.

PL