Re: Raspberry Pi vadná SD karta vs. OLIMEX a jiné jednodesky

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Červen 3 11:10:40 CEST 2016

To mě překvapujete,
provozuju to takto od té doby co mám to RPi a nejsem si vědom žádného
zatuhnutí a to jsem to ucpal mockrát.

Např:
přes Rsync jsem tam tlačil zálohu fotek z NB,
zároveň přes minidlna přehrával syn volajaké videa
a druhý syn tam tlačil přes sambu další video.

Systém byl totálně ucpaný, ale rozhodně nezatuhl a všechny procesy jeli
adekvátní rychlostí.

Nemáte problém s napájením disku? Musel jsem vyzkoušet několik adaptérů
než jsem našel jeden co dá dostatečný proud a hlavně disk mám napájený
přímo z adaptéru a ne přes RPi.

Petr