Re: Raspberry Pi vadná SD karta vs. OLIMEX a jiné jednodesky

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Pátek Červen 3 11:03:13 CEST 2016

Tak ja zas mam na RPi zle skusenosti s HDD pripojenym cez USB-SATA.
Vyskusal som niekolko typov a ocividne RPi nezvlada ucpanie USB
premavky. Navyse aj sietovka je na tom USB, priepustnost na HD cez siet
bola 1.6 MBs - na par minut a potom to vzdy cele zatuhlo. Banana Pi ma
zvlast USB porty, zvlast SATA blok a zvlast Gbit ETH. Je to tiez maly
chip, takze vykony sa tam ozaj nedaju ocakavat prevratne, ale zo siete
na SATA disk uklada okolo 35-45 MBs a este sa mi to nepodarilo takymto
sposobom zaseknut... Samozrejme, podpora a informacie na nete o
spojazdnovani hocicoho je na urovni linuxu pred 15 rokmi, takze pekne
spomineky na doby, kedy som mal cas sa s tym hrat :)

Jaro Rybarik