Re: Raspberry Pi vadná SD karta vs. OLIMEX a jiné jednodesky

René Kliment registrace na renekliment.cz
Pátek Červen 3 10:54:33 CEST 2016

Tak samozřejmě záleží na co ten SBC potřebujete.
Dost zajímavé je Orange Pi Plus 2E, které vyšlo nedávno -
http://forum.armbian.com/index.php/topic/1193-orange-pi-plus-2e-now-available/