Re: Raspberry Pi vadná SD karta vs. OLIMEX a jiné jednodesky

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Červen 3 10:44:48 CEST 2016

Jen nečekejte přes to SATA nějaký velký výkon.
To SATA je připojeno přes interní USB můstek. :-(.

Na druhou stranu jsem na banán četl a slyšel tolik nářků na podporu a
stabilitu, že bych radši vsadil na RPi a disk připojil přes běžný
USB/SATA řadič.

Petr