Re: Raspberry Pi vadná SD karta vs. OLIMEX a jiné jednodesky

Zapletal Martin zapletal na inoma.cz
Pátek Červen 3 10:39:14 CEST 2016

Tak nějak, jak to studuji, mi přijde asi nejjednodušší vzít spíš BananaPi,
ta má SATA a připojit co nejmenší a co nejlevnější SSD disk. To by se zas až
tak neprodražilo...

Zaplik
----- Original Message -----
From: "Martin Vancl" <tux.martin na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, June 03, 2016 10:04 AM
Subject: Re: Raspberry Pi vadná SD karta vs. OLIMEX a jiné jednodesky

Dne 3. června 2016 9:53 Zapletal Martin <zapletal na inoma.cz> napsal(a):
> Existuje něco podobného v cenové relaci do 2000,- a nemá boot z SD karty
> Dá se nějak nastavit karta na jen pro čtení?

Tak si nechce na SD karte jenom bootovaci FAT oddil a cely linuxovy
file system mejte treba na USB flash disku (otazka, kde sehnat
kvalitni).
Z SD karty by se tak pouze cetlo pri bootovani a pak uz by nebyla vubec
potreba.

Kdysi jsem takhle pouzival Alix 2D2. CF karta s Debianem se mi
uzapisovala za cca 6 mesicu. Tak jsem na nove nechal pouze /boot a
cely file system dal na hard disk.

--
S pozdravem
Bc. Martin Vancl