Re: Raspberry Pi vadná SD karta vs. OLIMEX a jiné jednodesky

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pátek Červen 3 10:32:26 CEST 2016

Hmm vypadlo mi kus vety neco do čeho dám dvě SD karty a výstup bude zase SD
karta.....

---------- Původní zpráva ----------
Od: Zdeněk Aster <Zdenek.Aster na seznam.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 3. 6. 2016 10:30:01
Předmět: Re: Raspberry Pi vadná SD karta vs. OLIMEX a jiné jednodesky

"
Mě by zajímalo jestli někdo neděla RAID pro sd karty to sice je, ale chová
se to jako
disk mě by se líbilo něco do čeho dám 2 sd karty, to by bylo dost dobrý i do
zařízení,

jiných, které člověk na readonly nepředělá třeba loxone.

Jinak mám raspberry na sd kartě www a mysql databazi a ještě neumřela,

zato v loxonu umírájí jak pominuté.....

Zdeněk Aster