masinka

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Červen 3 10:00:37 CEST 2016

V Praze se též řeší ubývající materiál v obloucích. Zde ovšem "vyvařováním":
Přijde partička svářečů, dají si ke koleji stoličky, sednou, vaří a vaří,
... až dovaří vše co chybí:-)
Pak se to ještě projede tím brusem.

PH

-----Původní zpráva-----
From: balu
no vidis... Niekde v zaprdenom Nemecku potrebuju specialnu elektricku na
brusenie kolajnic. Stoji to peniaze, treba tam ludi, rusi nocny klud...

v Bratislave su ako obvykle o krok popredu. Kolajnice su zle postavene,
takze vo viacerych oblukoch ich elektricky vybrusuju same :-) Sice treba
kazdeho pol roka tie dokonale vybrusene (len z jednej strany) kolajnice
menit, ale netreba ziaden specialny voz :-)))