Re: Spouštění externího ptogramu z browseru

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Čtvrtek Červen 2 15:33:52 CEST 2016

Chybi hromada informaci.
Jak se k NASu pripojujete samba/http/...?
Pokud http, tak treba nastavit jiny mime type a na pc ho asociovat s programem.
Pokud samba, tak jedine pouzit jinou priponu, nebo pro vsechny txt
nastavit asociaci s programem.