OT Centrifuga - hotovo

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Středa Červen 1 23:49:41 CEST 2016

Pekne.
Zeptam se na dve veci:

Jaky prumer rotoru mate?
Co jsou ty 4 slozky kecupu? ;-)

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Wednesday, June 01, 2016 11:34 PM
To: HW news
Subject: OT Centrifuga - hotovo

Dobrý den všem,

tak jsem přemýšlel, závěr byl, že když ždímačka může točit 1400 ot/min s
ledabyle umístěným prádlem, tak by to zas takový problém být neměl.

Vytiskl jsem tedy rotor se dvěma výkyvnými držáky na zkumavky, s dírou
přesně pro šroub M5. Tiskárna těsně před koncem vytuhla, takže na jedné
straně chybí asi 1 cm2 poslední vrstvy. Pak jsem nenašel krabičku s
požadovanými šrouby a tak jsem použil nějaký vrut, co tam držel. Uchytil do
sklíčidla ve vrtačce na DPS s asynchronním motorem 2800 ot/min.

Rotor přežil roztočení na prázdno, pak s prázdnými zkumavkami, dále s 3 ml
vody s kečupem a nakonec i rozcupoval papír, co jsem dal dolů, abych na
zkumavky koukal proti bílému pozadí. Napájení z regulovatelného AC zdroje
Diametral. Udělat dobrý doběh není úplně snadné a motor asi při cca 1 min.
klesajících otáček při 100-96 V trochu trpí.

Kečup se po 5 minutách rozdělil na asi 4 různé vrstvy.

Vychází cca 250 G.

PH