Ukladani nastaveni v programu pro MCU

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Středa Červen 1 16:39:56 CEST 2016

No to jsem uplně netušil, ale nevím proč by to nemělo jít v pascalu,
ja jsem skalní psacalista a céčkař z donucení. A i celá matika s pointrama

jde šulit v pascalu, už od verze TurboPscalu 5.5 jen se musí trošku

přetypovávat a hlídat si to. Jen netuším co všechno ten mikroe kousne.

Když tu strukturu přetypuje na to byteové pole tak si s tím muže delat co
chce

type

  PBytearray = ^TBytearray`

  TBytearray = array[0..65000] of byte;

type

  data = record

    a:byte;

   b:longint;

   c:real

end;

procedure UlozDoEprom( X: PByteArray, Delka: Word, PoziceEprom )

var

  konfig: data;

UlozDoEprom ( PByteArray(@Konfig), SizeOf(Konfig), 0 );

A funkci bude absolutně jedno co to je za strukturu.

Zdeněk Aster