Ukladani nastaveni v programu pro MCU

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Středa Červen 1 16:11:24 CEST 2016

no na urovni jednotlivych konfiguracnich promennych je to prijatelne ale
pro desitky uz je to opruz to delat jednotlive

takze ted resim jak je spojit do neceho co mohu ovladat v ramci cele
aplikace - neco jako xml, ktere popise rozdilne struktury v ramci jednoho
souboru

v ramci Pascalu nelze sdruzit nesourode promenne..do nejakeho netypoveho
objektu