Zdroj pro cermentove topne elementy?

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Středa Červen 1 09:27:16 CEST 2016

Kdyz jsem mluvil o regulaci na primaru tak jsem samozrejme nemyslel v
pripade trafa 230/190V, ale trafo 230/26V na ktery bych pripojil seriove
dve sekce po trech paralelne zapiojenych trubicich. Jestli pocitam dobre
tak proud sekundarem by byl 150A. To dle meho neni nic zasadniho - trafo
26V/150A je bezne svareckove trafo. Dokonce s tim rizenym narustem
5-10C/min to asi nebude ani treba hnat na plny koule a tak by opravdu mohlo
vyhovet i skutecne svareckove trafo s nejakym zatezovacim cinitelem.

To, ze to rusit bude o tom zadna, ale tak holt nezbyde nez pred to da
nejakej odrusovaci prvek - podobne jako se dava treba pred frekv. menice.

Koneckoncu ono i to spinani mosfetama tech 26V/150A neni zadna "raketa" -
to zvlada cinskej modelarskej regl za 40USD - jen je tam nechutne ta
nutnost to usmernit.

RV