Re: GME nový web

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Červenec 31 13:40:54 CEST 2016

 31.7.2016, 13:36:34

Muj byvaly sef, v SOS, nekdy v 90-tych,  koupil pajecku, se kterou byl
spokojen. Od te doby, kdykoliv neco potreboval z elektronickeho
sortimentu, hledal nejdriv tam, a jine prodejce vzal na vedomi, teprve
kdyz u SOS nepochodil.
Nekteri lide jsou holt trochu konzervativni. :-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz