Vyveva z Aliexpressu

jurp jurp na volny.cz
Neděle Červenec 31 12:17:57 CEST 2016

Je treba jim napsat.
Cenik maji paradoxne v papirove podobe. At vam ho poslou.
Chvili ho meli i v pdf. Naposledy jsem chtel aktualizovany cenik
v pdf a poslali paradoxne opet papirovy. Znacne nepochopitelne.
Cenove akce pak svym zakaznikum uz posilaji e-mailem v pdf.

Jinak bez cen je to zde:
http://chlazeni.kovosluzbaots.cz/chlazeni/tipy-pro-vas/katalog-dilu-pro-chlazeni-ke-stazeni.html
Presneji:
http://chlazeni.kovosluzbaots.cz/chlazeni/katalog_cen11/13109.pdf