hwKlimatizace -vcera bylo pozde

jurp jurp na volny.cz
Neděle Červenec 31 10:53:04 CEST 2016

Sahnul bych radeji po tech chladarskych listach. Ac u nich nepisou
UV stabil, tak nejakou uz jsem venku mel a drzi. Pro mluvi i to, ze
napr. v Italii jsem je videl na fasadach a drzely. A tam se domnivam,
ze jsou co se tyce UV velice bojove podminky.
Naopak Koposacke LVxx (jsou urceny jen pro vnitrni montaze), ktere
namontovali tahaci EZS, se po nejakem roku mely tendenci rozpadat.
U izolovanych trubek nezapomente na pristupnych mistech je jeste obalit
nejlepe gumovou páskou. Ta PE pena neuveritelne laka sykorky.

JURP