Vyveva z Aliexpressu

prochaska na divesoft.cz prochaska na divesoft.cz
Neděle Červenec 31 10:50:23 CEST 2016

Pro jednostupňovou je 2 Pa reálné, ale blízko hranice možností,
dvoustupňová by to měla dát v pohodě a s rezervou. Tahle vypadá
jednostupňově, tak nevím. Osobně bych raději vývěvu kupoval v Česku aby to
bylo kde reklamovat:-)

Aleš Procháska

s pozdravem
Aleš Procháska