Re: GME nový web

Martin Záruba swz na volny.cz
Neděle Červenec 31 08:59:37 CEST 2016

No jo, je to zřejmě zase změna, která vede k horšímu. Poslal jsem jim
dotaz, kde tedy najdu své staré objednávky, když šlo přihlášení vytvořit
pomocí starého přihlášení (tedy nejprve ne, ale problém byl v tom, že v
DIČ musíte CZ zadat velkými písmeny), ale samozřejmě v neděli žádná
odpověď, pouze odpověď automatu, že odpovědí co nejdříve. No nic, nebudu
se rozčilovat.

Martin Záruba