Re: Nové "LSD" tužkové accu 2, 4Ah Tronic z Lidlu....?

Lubor Otta butan na centrum.cz
Neděle Červenec 31 08:58:19 CEST 2016

Tak se zpožděním se vracím k tématu.
Na fotce je názorně vidět že ve 1/4 falešné baterky je vzduch.
Včera jsem cvičně v lídlu koupil novou sadu akumulátorů, bez LSD s
kapacitou 2500 a ty jsou na váhu v pořádku. Nakonec jsem s manželkou
nuceně navštívil Ikea, a tam mají za stejnou cenu akumulátory 500mAh, a
za dvojnásobnou cenu 2400mAh. Ty už jsem nezkoumal.
Lubor