hwKlimatizace -vcera bylo pozde

Martin Záruba swz na volny.cz
Neděle Červenec 31 06:19:53 CEST 2016

Principielně dá, ale má samozřejmě jiné vlastnosti, než chladivo, které
do klimatizace patří, takže se celý systém "rozšteluje". Druhým, možná
mnohem významnějším důvodem proč jej nepoužít je to, že je ho potřeba
poměrně dost a je HOŘLAVÝ. V lednicích se používá izobutan, který má
výhodu, že má vhodné vlastnosti i při malém tlaku, takže chladivový
okruh lze patřičně "odfláknout" a ještě to vydrží. Jenže tam je ho velmi
malé množství.

Martin Záruba