hwKlimatizace -vcera bylo pozde

Lubor Otta butan na centrum.cz
Sobota Červenec 30 15:25:58 CEST 2016

Už jsem psal že vzduchu se zbavím propláchnutím trubek a vnitřní
jednotky propan butanem. A taky že kompresor z ledničky udělá určitě
lepší vakum než 10kPa a to je lepší než nic.
Lubor

PS. při prohlížení chlaďařských stránek jsem viděl že izobutan se nabízí
jako chladivo. Dá se použít i v klimatizaci?