hwKlimatizace -vcera bylo pozde

Sobota Červenec 30 00:43:19 CEST 2016

No on Pepa s výrobou začínal opravdu doma v dílně a u prvních TČ dával
stejný trubkový výměník i na stranu topné vody. Dost brzo ale pochopil,
že tam stačí deskáč a ušetří si práci. Už to vyrábí hezkých pár let,
dělá to ve větších prostorech, má na to lidi. Má na spoustu věcí
nadělané přípravky a má to technologicky zvládnuté.
Podobně jsem začínal před 20 lety s výrobou DCF přijímačů. Taky jsem
řešil jak a čím navinout feritku, jak ji přichytit na desku, aby se
nerozladila. Taky jsem si časem na všechno nadělal přípravky a postupy.
Feritku vinu lankem ze čtyř drátů (pro tohle optimální), mám takový
šílený :-) přípravek na jeho zkrucování. Pak navíječku na feritky,
generátor (LC s hodně starou a tedy stabilní cívkou), kterým dokážu
kontrolovat průběh filtru s šířkou pásma 10 Hz, bezkontaktní ladění
feritek (naladění dokážu zkontrolovat i u přijímače v krabičce). Za těch
20 let jsem taky postupně vylepšoval program.
Uvažuju, že si dám na stránku ke 20 letům výroby přijímačů nějaké video,
jak se co dělá ... až na to bude čas :-)
Anděl