hwKlimatizace -vcera bylo pozde

Pátek Červenec 29 18:53:21 CEST 2016

Zvětšení povrchu potrubí na straně chladiva? V TČ Spirála, které mám,
jsou v trubkách ve výměníku spirálky z drátu. Na straně vody je povrch
hladkých trubek dostatečný.
http://www.tepelna-cerpadla-spirala.cz/fotogalerie
Vtlačuje tam spirálku do celé délky trubky, pak to v ochranné atmosféře
tvrdě zapájí. To drážkování je asi dost odvážné řešení, přece jen je tam
dost velký tlak a na hranách drážek se namáhání zvětšuje. Asi to mají
vymyšlené...
Anděl