PWM u PIC18F

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Červenec 29 12:37:42 CEST 2016

Jeste bych mel jen kontrolni dotaz...

Pri frekcenci Fosc = 64MHz se nejak nedokazu dopocitat zda jsem schopny
dosahnout na 10b rozsah PWM tak aby frekevence PWM byla neco kolem 30kHz.

Vychazi mi pouze 9bitu pri frekvenci 31.25kHz coz je preddelic 4 a T2CON
0b00000101 a PR2 0b01111111.

Pri polovicni frekvenci 15.625kHz tedys PR2 nastavenym na 0b11111111
bych na 10b dosahnul.

Nebo jsou jeste jine moznosti co jsem prehlidnul?

RV