[OT] hrusky a kombajny

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pátek Červenec 29 09:35:56 CEST 2016

A jestli chcete padnout uplně do mdlob doporučuji, tuto kalkulačku, kterou
mi ukázal známý jak ušetří

http://www.o2.cz/osobni/extra-karta/

Spočítejte si kolik ušetříte za O2 služby.

Dáte, že utratíte 10000Kč vyjde sleva 40% což je 2000Kč,

kdepak asi udělali soudruzi od Kelnera chybu? Potřebují více

peněz.....

Zdeněk Aster