[OT] hrusky a kombajny

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Červenec 28 17:46:50 CEST 2016

Proč by to mělo urážet zrovna matfyzáky ? Ti jsou schopní daleko
krkolomnějších úvah a výpočtů - např. součet _všech_ přirozených čísel
je roven -1/12. Děsím se doby, kdy někdo vymyslí program, který bude
schopen to takhle spočítat.
"... je to jeden z nejpozoruhodnějších vzorců ve vědě"
https://en.wikipedia.org/wiki/1_%2B_2_%2B_3_%2B_4_%2B_%E2%8B%AF

Mrazík