[OT] hrusky a kombajny

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 28 16:17:16 CEST 2016

To jsou ty marketingove zvasty obchdoniku a podobnych individui...
Nejlepsi jsou takove kalkulacky, ktere pocitaji kolik vydelate kdyz

si poridite tu danou vec. To ze ten vypocet je hodne idealne nesouvisejici

s realitou je detail vzdyt to vychazi....

Asi jako kupte si nas varic uvari 1000jidel dene na jedom videlate

10korun to je 10000kc denne, ale kde sehnat odber a podobne

to uz je preci detail vzdyt to varic umoznuje.

A u tech dveri nebudou treba pocitat kazde dvere, respektive kazdou pulku

dveri vzdyt to jsou dvere, ono to pak ty cisla rostou pritom to je pekne

zavadejici to je presne ono misto hrusky pocitam kombajn....

A treba v metru nekdo omylem zapocital i ty na druhe strane v kazde stanici

a nedoslo mu ze se maximalne otevira jen pulka dveri.....

Zdenek Aster