Re: C a štábna kultúra -> was:Re: LPCxpresso: Potize s optimalizaci

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Červenec 28 11:43:49 CEST 2016

Ted budu asi za demagoga, ale... webovky v HTML napsat jdou? To jako ze se
podivam na stranku, necham si zobrazit zdrojvy kod a ono tam misto HTML bude
C++? Pekne prosim, kde se da takova stranka najit a jak na to reaguji
prohlizece? Nebavime se o tom, co na strane serveru bude ten HTML kod
generovat - at koukam, jak koukam, ja tam to HTML ve zdrojacich examplu
vidim celkem jasne - kdo nebo co tam ten kod napsalo mne jako prohlizec v
nejmensim nezajima.

Tvrdim, ze v tom porovnani hrusek a jablek melo byt HTML daleko s predstihem
prvni, protoze za nej prakticky nemame nahradu (tak ciste teoreticky se da
cela stranka namalovat ve Flashi ci necem obdobne uchylnem, ale prece jen to
ma svoje nevyhody), narozdil od prakticky vsech ostatnim mist toho zebricku.

Jinak samozrejme ano, ten zebricek je uzasny, krasny, dokonaly - a naprosto
nespravny a o nicem nevypovidajici, ale kdyz v lete neni (alespon na IT
serverech) o cem psat, tak se hodi...

Pavel Kutina

P.S.: Jo a samozrejme, kaju se - u te poznamky s Arduinem melo byt C++.