Re: C a štábna kultúra -> was:Re: LPCxpresso: Potize s optimalizaci

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Červenec 28 11:15:28 CEST 2016

Celé je to jakési podivné. Nemohu tam najít Pascal (že by Delphi ?) a
Forth má 0.0.
Webovky (server side) v C, resp. C++ napsat jdou a ani to není tak moc
práce.
https://www.webtoolkit.eu/wt

Mrazík