Re: C a štábna kultúra -> was:Re: LPCxpresso: Potize s optimalizaci

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Červenec 28 11:08:23 CEST 2016

Arduino je C++, malo byt zaradene do kolonky C++
Haskell je indikovany ako jazyk pre embedded systemy - tak o tom som netusil.
Je tam aj VHDL a Verilog, co je skor popisny jazyk (Description
Language - VHDL to ma v nazve) nez programovaci, ale budiz.

Neviem, ten rebricek je "volajaky divny".