Re: C a tábna kultúra -> was:Re: LPCxpresso: Potize s optimalizaci

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Červenec 27 22:39:53 CEST 2016

Ked uz, tak Whitesmiths style... alebo aspon Allman. Pouzivas taby
alebo medzery? Dodrziavas dlzku riadku 80 znakov? Kedy sa pobijeme na
tuto temu?
Skoda ze nie su linuxak, opytal by som sa ta aj na textovy editor.

Este k tej stabnej kulture - neexistuje jeden spravny styl (na rozdiel
od stylu odsadzovania), vacsina velkych opensource projektov (zrejme
aj closed source, ale do toho nevidno) s mnozstvom prispievatelov ma
zadefinovanu svoju stabnu kulturu, aby v tom nebol bordel - byva k
tomu code style guide, napriklad KiCAD ma tutok
https://lists.launchpad.net/kicad-developers/pdfmQbEHNFKLc.pdf

Dňa 27. júla 2016, 16:38, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: