Re: C a štábna kultúra -> was:Re: LPCxpresso: Potize s optimalizaci

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Středa Červenec 27 22:15:34 CEST 2016

Pascal (spíš reálně asi Delphi) sice není ideál, ale zrovna tohle se
mi tam nestávalo. Pointery jsou tam typové, takže do pointeru na typ
nemůžu dát nic jiného než pointer na stejný typ. A když mám potřebu
ve velkém přetypovávat, tak mám nejspíš nějakou chybu v analýze :-)

Aleš Procháska