Keramicke rezonatory

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Červenec 26 20:17:30 CEST 2016

> Padělek  čoho?

Čehokoli, když je to z Číny, tak to prostě musí být padělek :)
Mimochodem, existuje verze CH340B, která má rezonátor přímo v sobě a
taky umožňuje nahrát parametry VID, PID, NAME a tak. Ale asi je to
taková paní Kolombová, kterou nikdo neviděl.

> Lokodekodér v N? Tak to by tá FT232 musela vystrčiť nohy z okna:)

Jo, tak něco

> Mimochodom, ten rezonátor na obrázku zrejme nemá na sebe napísane 20,
> ale Z0 ... Podobne nápisy začínajúce  Z0 (niečo ako Z0.e a Z0f°) mám na
> svojich čínskych Arduinach  nano. Možno nejaký systém SMD kódu.

Jo, já jsem na mojem našel Z0j°, tak možná j=12MHz a f=16MHz, ale
značení jsem nikde nenašel (a ani tedy dlouho nehledal, jen na muRatím webu)