Re: Nefunkční klávesnice u NB

Aleš Zíka zika na results.cz
Pondělí Červenec 25 11:06:29 CEST 2016

Zdravím, tak podávám zprávu o výsledcích výzkumu.
Je to skutečně klávesnicí, NB bude asi v pořádku, při propojování přímo na
konektoru klávesy čte. Klávesnice musí být vevnitř nějak brutálně
vyzkratovaná, skutečně nejde ani klapka a při stisku Ctrl se zvýší jas
diody MUTE. Nejspíš do ní dcera něco vylila, což i přiznává (pár kapek),
ale byla to jen voda a navíc to nebylo poprvé.
Zkusím jí nějak propláchnout, jestli se nechytne. Tady jsem našel novou za
1400,- což je vzhledem k ceně NB 8 tisíc dost darda. A na eBay jsem jí taky
nenašel pod 800,-, což, jestli se nepletu, přesahuje bezcelní limit, takže
tam naskáčou další náklady.

Ješte jednou díky všem za pomoc,

AZ