Keramicke rezonatory

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Červenec 25 07:19:30 CEST 2016

Na viacerych miestach sa zmienuje vselico mozne. V praci FT232RL
kupujeme aj z Farnellu, Vcelku by ma zaujimalo kto mal konkretny
problem s tymi obvodmi kupovanymi u serioznych dodavatelov.

Ano, na internetovych diskusiach je momentalne velmi popularne bicovat
FTDI a tiez som zazrel nieco v style "mam kamarata ktory hovoril, ze
jeho sused ma znameho ktory asi kupil falosne asi FT232 a mozno to
bolo u Farnella" ale este som nevidel fotku vadnych FTDI spolu s
cislom objednavky a explicitnym vyjadrenim "toto som kupil u Farnella,
aha".