pripojeni programovadla k desce

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Sobota Červenec 23 14:17:25 CEST 2016

Na podobné aplikace používám dutinky a špičky z jihlavských FRB konektorů. Zlacené, hyperboloidní kontakty, spolehlivé.
pg

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: "Vláďa Anděl" <vaelektronik na vaelektronik.cz>
Příjemce: konfera <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 23.07.2016 13:57
Předmět: pripojeni programovadla k desce

Dobrý den,

to staré vlákno, kde se to probíralo, jsem sice nenašel, ale udělal jsem si na to takový bastl a funguje to dobře i na prototypových deskách s měděným povrchem - po reflow mírně zoxidovaným. Tak se musím pochlubit :-) Je to ten nejdelší žebříček co jsem doma našel a na koncích naletované precizní špičky. Dělá se s tím dobře a je to spolehlivé.
Anděl