Menu na graf. LCD

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Červenec 22 13:43:58 CEST 2016

Bohuzel pro 1) nevim nic, ale pro 2) jsem to vzdy resil
code-generatorem, tj. v nejakym textovym souboru jsem si to menu popsal
a to mi vygenerovalo skriptem prave ten pekny, prehledny kod, ktery se
rucne blbe upravuje, ale prave to neni treba. A clovek se vyhne
premysleni nad pointer na fci s parametrama ;)

J.