Menu na graf. LCD

Pátek Červenec 22 13:41:24 CEST 2016

Nemuzete pouzit OOP? Pak by to bylo elegantne resitelne.
Jak myslite ten pointer na funkci? Muzete si vytvorit strukturu, kde
bude obecny pointer, typ funkce a pripadne nejaka univerzalni sada
parametru (nebo treba jako union)  a pak funkci, ktera volani prislusne
funkce popsane touto strukturou uskutecni. Objektova verze by prave toto
zajistila s eleganci ;-)
Nebo pouzit funkci s promennym poctem parametru (neco jako printf) a
podle prvniho parametru zase rozvetvit.
Nebo jsem mozna nepochopil o co vam jde.